Hoe lang duurt de levering?
Onze pakketten hebben een gemiddelde levertijd van 8-14 werkdagen. Dit komt omdat we een bedrijf zijn dat om de wereld en de natuur geeft, dus we willen niet elke dag maar een paar bestellingen versturen. We stellen pakketten in bulk samen en wanneer we onze minimumdrempel bereiken, wordt alles in één keer verzonden. We hopen dat u dit begrijpt en uw steentje wilt bijdragen aan een betere en gezondere wereld.

Wat is jullie retourbeleid?
Het kan gebeuren dat u een bestelling wilt retourneren. Misschien omdat het product u niet bevalt of omdat u de bestelling om een andere reden niet wilt houden. Wat de reden ook is, u heeft het recht om uw bestelling binnen 14 dagen na ontvangst zonder opgaaf van reden te retourneren.

Na annulering heeft u nog eens 14 dagen de tijd om uw product te retourneren. U krijgt dan het volledige orderbedrag gecrediteerd, inclusief verzendkosten. Alleen de retourkosten van uw huis naar het magazijn zijn voor eigen rekening. Deze kosten zijn afhankelijk van het product en het pakket, zie de website van uw vervoerder voor de exacte prijzen. Als u van dit recht gebruik wilt maken, neem dan contact met ons op via info@loranza.nl. We zullen dan het orderbedrag binnen 14 dagen na ontvangst van uw retour terugbetalen, mits het product reeds in goede staat is ontvangen.

Als het product beschadigd is of de verpakking meer beschadigd is dan nodig is om het product uit te proberen, kunnen we deze waardevermindering in mindering brengen op uw restitutie. Behandel het product zorgvuldig en zorg ervoor dat het goed verpakt is wanneer u het terugstuurt.

Kan ik mijn bestelling annuleren?
We behouden ons het recht voor om een bestelling of een deel van een bestelling naar eigen goeddunken te accepteren of te weigeren op elk gewenst moment na ontvangst van de bestelling, zelfs nadat de klant een orderbevestiging heeft ontvangen of nadat de creditcard is geautoriseerd. Als de creditcard al is geautoriseerd voor de aankoop en de bestelling wordt geannuleerd, crediteren we de oorspronkelijke betaalmethode.

Voor annuleringen nadat een bestelling is aangemaakt, wordt een bedrag van EUR 10 in rekening gebracht, ongeacht wanneer de bestelling is geplaatst (zelfs als dit slechts een seconde later is), omdat de handelaar/creditcardmaatschappij annuleringskosten in rekening brengt.

Houd er rekening mee dat een bestelling die al is ingepakt of verzonden niet kan worden geannuleerd.

Wat gebeurt er als ik het verkeerde artikel ontvang?
Neem binnen 7 dagen na ontvangst van uw bestelling contact met ons op als u verkeerde, ontbrekende en/of defecte artikelen heeft ontvangen. Vermeld uw bestelnummer, foto's van het artikel of de artikelen en eventuele referenties als u contact met ons opneemt over uw pakket. We zullen ons best doen om uw zaak zo snel mogelijk op te lossen.

Hoe veilig is mijn online bestelling?
Wanneer u een online bestelling plaatst met uw creditcard, worden al uw gegevens ingevoerd op een SSL-gecodeerde website. Uw gegevens worden vervolgens met SSL gecodeerd en rechtstreeks naar het netwerk van onze creditcardprovider gestuurd, waar uw kaart en de transactie worden goedgekeurd en geautoriseerd. Uw creditcardgegevens worden niet opgeslagen op onze servers.

Wat zijn de verzendkosten?
Als speciale service bieden we momenteel gratis standaardverzending aan onze klanten in Nederland en België.

Waar is mijn pakket?
Als het pakket klaar is, wordt het overhandigd aan ons verzendbedrijf en ontvangt u een trackingbericht.

Om logistieke redenen en om de levertijd te optimaliseren, kan de bestelling in meerdere deelzendingen worden verzonden.

Waarom werkt de tracking van mijn pakket niet?
In sommige gevallen heeft de transporteur 1-2 werkdagen nodig om de locatie van het pakket bij te werken. In deze gevallen vragen we om uw begrip en geduld.

Wilt u een artikel ruilen?
Geen enkel probleem! Neem contact op met contact@loranza.nl

Verkeerd afleveradres?
Als u per ongeluk een verkeerd afleveradres heeft opgegeven, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op via e-mail. We zullen dan proberen de bestelling voor u te wijzigen.

Bedrijfsinformatie

E-mail: contact@loranza.nl
Telefoon: +31 851306746
Bedrijfsnaam: Loranza

Klantenservice
Maandag t/m vrijdag: 08:00 - 17:00
Zaterdag & zondag: 10:00 - 16:00
Wij streven naar een reactie tijd van 1 dag.