Hoe lang duurt de levering?
Onze pakketten hebben een gemiddelde levertijd van 8-14 werkdagen. Dit komt omdat we een bedrijf zijn dat om de wereld en de natuur geeft, dus we willen niet elke dag maar een paar bestellingen versturen. We stellen pakketten in bulk samen en wanneer we onze minimumdrempel bereiken, wordt alles in één keer verzonden. We hopen dat u dit begrijpt en uw steentje wilt bijdragen aan een betere en gezondere wereld.

 

Hoe veilig is mijn online bestelling?
Wanneer u een online bestelling plaatst met uw creditcard, worden al uw gegevens ingevoerd op een SSL-gecodeerde website. Uw gegevens worden vervolgens met SSL gecodeerd en rechtstreeks naar het netwerk van onze creditcardprovider gestuurd, waar uw kaart en de transactie worden goedgekeurd en geautoriseerd. Uw creditcardgegevens worden niet opgeslagen op onze servers.

Wat zijn de verzendkosten?
Als speciale service bieden we momenteel gratis standaardverzending aan onze klanten in Nederland en België.

Waar is mijn pakket?
Als het pakket klaar is, wordt het overhandigd aan ons verzendbedrijf en ontvangt u een trackingbericht.

Om logistieke redenen en om de levertijd te optimaliseren, kan de bestelling in meerdere deelzendingen worden verzonden.

Waarom werkt de tracking van mijn pakket niet?
In sommige gevallen heeft de transporteur 1-2 werkdagen nodig om de locatie van het pakket bij te werken. In deze gevallen vragen we om uw begrip en geduld.

Wilt u een artikel ruilen?
Geen enkel probleem! Neem contact op met contact@loranza.nl

Verkeerd afleveradres?
Als u per ongeluk een verkeerd afleveradres heeft opgegeven, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op via e-mail. We zullen dan proberen de bestelling voor u te wijzigen.

Bedrijfsinformatie

E-mail: contact@loranza.nl
Telefoon: +31 851306746
Bedrijfsnaam: Loranza

Klantenservice
Maandag t/m vrijdag: 08:00 - 17:00
Zaterdag & zondag: 10:00 - 16:00
Wij streven naar een reactie tijd van 1 dag.