Levering van uw bestelling

Heeft u de perfecte look of accessoire gevonden op onze website? Dan wilt u er natuurlijk zo snel mogelijk van genieten! Daarom zorgen wij ervoor dat uw bestelling zo snel mogelijk wordt verwerkt en verzonden.

Om zo duurzaam mogelijk te werken en eerlijke prijzen te kunnen bieden voor onze producten, hebben we ervoor gekozen om pakketten in bepaalde hoeveelheden te bundelen. Wanneer we onze minimumdrempel bereiken, worden al onze bestellingen tegelijkertijd verzonden door onze leverancier. We hopen dat u dit begrijpt en ons wilt helpen een betere en gezondere wereld te creëren!

De gemiddelde levertijd staat hieronder vermeld:

  • Verwerkingstijd (1-5 werkdagen)
    Zodra u een bestelling heeft geplaatst, verlaat deze meestal de volgende werkdag het magazijn van onze leverancier voor de transporteur. Orders tot 17:00 (GMT+01:00) (ma - vr) worden dezelfde dag nog verwerkt. Verwerkingstijd bestaat uit:
    - Bestelbevestiging
    - Aanpassingen
    - Kwaliteitscontrole
    - Verpakking
  • Levertijd (afhankelijk van de bestemming 7-9 werkdagen)
    Zodra uw bestelling is verwerkt, wordt deze verzonden en duurt het gemiddeld 7-9 werkdagen voordat deze wordt bezorgd.

Totale verwachte bezorgtijd (schatting):
- Nederland  8-14 Werkdagen* (ma - vr) (standaard verzending)
- België 8-14 Werkdagen* (ma - vr) (standaard verzending)

Koeriers voor beide landen: PostNL & DHL

* Alle levertijden hierboven zijn exclusief douane en bijbehorende vertragingen. Vertragingen kunnen optreden tijdens perioden van verhoogde vraag, zoals Kerstmis, Black Friday of soortgelijke speciale aanbiedingen.

Als u een bestelling bij ons heeft geplaatst, kunt u eenvoudig zien wanneer uw pakket na verwerking wordt verwacht. U ontvangt per e-mail een persoonlijke trackingcode (uiterlijk 5 dagen na aankoop), waarmee u uw bestelling kunt volgen via onze trackingpartner-app. Klik op onze tracking-app om uw pakket te volgen.

Als u er zeker van wilt zijn dat uw bestelling vandaag nog wordt verzonden, kunt u altijd contact met ons opnemen via e-mail of ons contactformulier. Ons serviceteam staat 24/7 voor u klaar en helpt u graag bij het maken van de juiste keuze.

Altijd gratis verzending

De verzendkosten nemen wij voor eigen rekening. Iedere bestelling wordt
GRATIS bij u thuis bezorgd. Er is geen minimale bestelhoeveelheid nodig.

Verloren pakket?

In het geval dat een pakket verloren is gegaan of niet is afgeleverd als gevolg van een logistieke reden, zullen wij altijd een nieuw pakket verzenden voordat wij overgaan tot ons terugbetaling- en retourbeleid.

Invoerrechten

In enkele gevallen van onze pakketten zal de douane een controle uitvoeren op het pakket dat aan u geleverd wordt. Helaas is die wetgeving per 1 juli 2021 aangepast en hebben wij er geen invloed op. Het kan in enkele gevallen mogelijk zijn dat de douane een klein bedrag aan invoerkosten gaat vorderen. Dit gebeurt echter in 99% van de gevallen niet. Worden er toch douanekosten berekend? Neem dan contact met ons op.

Levering tijdens niet thuis of bij het postkantoor

Indien een pakket geleverd wordt aan de deur of afgegeven wordt op een postkantoor heeft Loranza de kosten gemaakt om het pakket te leveren. Indien het pakket niet wordt aangenomen of niet opgehaald wordt van het postkantoor, dan gaat dit automatisch retour richting de leverancier en zijn wij gerechtigd om €14,95 van het bedrag in te houden.

Adres veranderen

U kunt u adres veranderen tot 24 uur na aankoop of voor de verwerkingstijd. Neem hiervoor zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice.

Waarom werkt het volgen van mijn bestelling niet?

In sommige gevallen heeft het transportbedrijf 1-2 werkdagen nodig om de locatie van het pakje bij te werken. We vragen in deze gevallen om je begrip en geduld.

Voor overige vragen kunt u altijd contact met ons opnemen.

Bedrijfsinformatie

E-mail: contact@loranza.nl
Telefoon: +31 851306746
Bedrijfsnaam: Loranza

Klantenservice
Maandag t/m vrijdag: 08:00 - 17:00
Zaterdag & zondag: 10:00 - 16:00
Wij streven naar een reactie tijd van 1 dag.